Sivut

tiistai 1. joulukuuta 2015

pp1

Vuorokausi siirrosta. Eilen illalla nukahdin sänkyyn, kun tarkoituksenani oli vain hetki makoilla Crinonen laiton jälkeen. Hieman olin taas puhki tuon reissaamisen, ja aikaisen heräämisen vuoksi. Toki eilinen aamu meni kaiken lisäksi vielä jännittäessä, että onko mitään siirrettävää. Tänään olen tehnyt ihan normaaleja asioita lääkärin antaman ohjeen mukaan, koska ihan tottahan se on etten minä enää tässä kohtaa voi vaikuttaa siihen kiinnittyykö alkio vai ei. Tietysti ihan perus terveelliset elämäntavat, mutta päällä ei kannata kahta viikkoa seisoa koska alkio tulee ulos jos on tullakseen. 

Kofeiinia olen yrittänyt kuitenkin vähentää aikaisemmasta. Tänään olen pärjännyt kahdella kupillisella kahvia, joka on minulle oikeasti ihan älytön saavutus. :P Olen nimittäin lievästi sanottuna aikamoinen kahviholisti. Muuten tähän päivään on kuulunut perus juttuja esimeksiksi. puistoilua kahden ihanan kanssa, autopesulassa käyntiä ja kodinhoitoa yleensä. 
Muutenhan olo on ihan normaali, mutta tuo pääkoppa nyt pistää jatkuvasti ajatukset sinne kohdun lämpöön "pikku hipun" luokse. Vatsa on edelleen hieman turvoksissa punktion jäljltä, mutta mitään kipuja ei ole ollut. Olen pyrkinyt juomaan edelleen sen kaksi/kolme litraa päivässä.
Lugesteronin vaihto Crinoneen oli todella hyvä juttu, koska kaikki ne Lugesteronista tulleet oireet ovat kadonneet lähes kokonaan. Tuo Crinone ei myöskään sotke ihan niin paljoa kuin Luget. Peukut siis Crinonelle. :)

Jos olen oikein ymmärtänyt nuo "piinapäivät", niin tänään on piinapäivä numero yksi? Toivon todellakin, että tämä kierto olisi se meidän kierto. <3 Pian on takana tätä lapsettomuutta 3½ vuotta. Tarraisitpa kovasti kiinni pikkuinen hippu. 

2 kommenttia:

Kiitos kommentista!